6 Kasım 2010 Cumartesi

şiddetli geçimsizlik!

olmuyor efendim,
yaşayamayacağız daha fazla birlikte.. bu evdeki ses düzeyi devamlı sinir bozukluğuna yol açabilir.. ses düzeyi artıyor hala ama.. önce yavaş başlıyor, duymazdan geliyorum, görmeze gidiyorum. öff tamam ıhım evet.. giderek yükseltiyor.. kapısını kapatıyorum, daha da bağırıyor.. hayır o ses neresinden çıkıyor acaba.. atacağım camdan aşağı haberi yok.. zaten meşhurum camdan attıklarımla istanbulda :) başka zamanın konusu olsun.. ben bu buzdolabıyla yaşayamayacağım daha fazla hakim bey.. şimdi kendisine bir de sifon eşlik ediyor sürekli tiz bir sinyalle.. bozuklar orkestrası.. bu yüzden intihar edilir mi?
az evvel komşunun hapşurduğunu duydum lan oha.. çok yaşa diye bağırdım.. cevap gelmedi, duydu mu ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder