28 Aralık 2010 Salı

bu akşam

video indirme hızından aldığım güçle telekoma okkalı küfrüm hazır iken yanyana açtığım sekmelerin iki sayfayı geçtiğini farkediyorum.. küfrümü yine de ediyorum.. sigara alabilmek için 5 kuruşum eksik.. her yeri arıyorum yok koca evde 5 kuruş kalmamış tam manasıyle.. kartları alıp çıkıyorum.. merdivenlerden inerken mis gibi kek kokuyor.. canım istiyor, akşam yemeği olarak bir parça havuç yediğimi hatırlıyorum.. apartmanın kapısına asacağım yazıyı düşünüyorum: bu apartmandaki ruhsuzluk canıma yetti..  kapıdan çıkıyorum, annemin tabiriyle götüm bağrım açıkta.. soğuk.. önce geri dönüyorum apartmana.. sonra gene dönüyorum.. markete ne kaldı şurda.. bunu gören komşu merhaba diyor. bu sitenin tarihinde ilk kez biri benden önce merhaba diyor. ardından beni iyice afallatark soruyor, kapıda mı kaldınız? o kadar da ruhsuz değilmiş apartman.. yok diyorum, vazgeçmiştim sadece, soğuktan.. gülümsüyoruz.. marketten 6 yumurta(kek için)..deterjan, türk kahvesi ve sigara alıp eve doğru seyirtiyorum..ne saçma bi alışveriş listesi.. poşete lüzum yok..kucağımda yumurta deterjan kahve ve sigara.. koşuyorum..  bunları yazıyorum.. bunları yazıyorum.. bunları yazıyorum.. sigara içiyorum.. bunu da yazıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder