18 Eylül 2011 Pazar

turkish mum academy awards... fırst lady of seventh sky

annem, birileri bulmuş buluşturmuş taaaa ordan.. la havle... neyse.. bi teyze aradı bugün..

--oya idi di mi adın?
--evet
--ben bilmemkim teyzenin tanıdığıyım?
ulan göbeğim çatladı neyse hatırladık...
--evet
--e annen merak etmiş seni
--evet onun işi o.. o merak eder..
--ben de dün döndüm türkiye’den.. biz 73’te geldik buraya.. bize bekliyorum bir gün mutlaka.. geleceksin ben de onlara haber vericem.. haber bekliyolar benden..
Artık kadıncağıza neler dendiyse orda, o da beni tehdit ediyo yani..
---tabi.. rahatsız ederim bi gün mutlaka..
neyse verdi adresi.
--dur olmadı oğlum burda. o sana mesaj atıcak..
--tamam
dedim ama sinir krizindeyim.. abi gelen mesajı imlasıyla falan aynen yazıyorum..

345 bilmemne street...... Nezaman istersen by numarayı arayın Ve seni alır getiririm, hic cekinme Ve sıkıntın olursa ara beni benim ismim haydar

ağladım lan gülmekten.......
annem sen teeee ankaradan buraya yetip beni darladı ya.. anne oskarımı isterim...
hayır bir yandan da olaydaki iyi niyet ve yardımseverlik de başka ama.. ben şimdi tanımadığım türk teyze ve amcalara misafirliğe gitmeye mi geldim buraya anneeeeee? Bunca yolu.. ya neyse off.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder