31 Ekim 2012 Çarşamba

salak!!!

hem bakımlı hem entellektüel olcam diye tırnaklarıma oje sürüp kurumasını beklerken de birşeyler okudum.. çünkü yaşım yakın zamanda 3l ü rakamlarla (3 HANELİ DEĞİL ULEN!! 3 LÜ YETERİNCE SİNİR BOZUCU) anılmaya başlamış olsa da halen oje tırnakta düzgünce kurutulamıyor olmuyor!!!.. ancak ve ancak oturup hiçbirşey yapmayacak şekilde kendimi oyalayabilirsem oluyor ve netekim stumbleupon un yardımı oluyor..
bu şey li olanların hangileri ayrı hangileri birleşik yazılıyordu? kural anlam kaybı idi ama gene de karıştırıyorum.. biz de alamancı türkçesi mi konuşacağız alla muhafaza aayyyyyy...

çüçeği dötünde eşimin eski sevgilisi nihayet evden çıkıyor.. birlikte yaşıyorlardı önceden.. ev güzel, biz devam edelim dedik.. ben de yavaş yavaş yerleşiyorum.. diyorum ohh çıktı hayatımızdan.. 

derken zaaart üç kapı aşağıdaki eve taşınıyor.. 100 metre var yok aramız lan... gel dellenme...
sinirlerime hakim oluyorum.. 
üstüne geçen akşam merhaba komşuuuu deyip çıka geliyorlar .. 
üstüne eşimi evlerini görmeye çağırıyor haspam.. arkadasından da bu hanımın ev arkadaşı, son zamanlarda da boşanmalar çok arttı deyip peşpeşe isimleri sıralıyor.. 
çakır keyfi geçeli olmuş biraz.. paranoyalar var bitkisel katkılardan kaynaklı.. zaten rahatsızım durumdan..
benim kalp atışları tepeme doğru hissedilince diyorum nefes al.. nefes ver.. 
burası medeni memleket..  öyle 'saçını başını yolarım kızım senin' gibimsi kasımpaşa ayakları burda fazla saygı görmese gerek diyorum.. odama kaçıyorum.. sevdicek arkamdan geliyor.. 
canın mı sıkkın hayatım? yok canım ne münasebet... beni güldürmeye çalışıyor.. başarıyor da.. ikimiz de sarhoşuz zaten..
daha bişi olursa yazarım.. olmaz işalla ama olursa yazarım..
hadi benim blogum da günlüğe dönsün bakalım noolcek.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder