3 Nisan 2011 Pazar

perde...

senin adın perde olsun..zira adını benimseyememiştim bir türlü.. yalvarabilirim diz çöküp, lütfen oynamayalım bu oyunu çocuk diye.. benim bu oyunlara zamanımın olmayışı hep ürkütmüştür zaten bilemeyenleri.. "eh bu da çürük çıktı" can sıkıntısından öteye gidebilecek mi, göreceğiz.. şimdilik arap kızı trip açık.. lügatıma eklediğiniz yeni sözcükler yeşeremeden öldüler.. tarz ım yok.. aç değilim..  karamsarlığımla eğlenmiştiniz.. oysa ben iyimserlikten öleceğime neredeyse emin gibiyim..
ben de bugünü hayatımda ilk kez, çok sarhoştum kusura bakma diye açıklayayım..
yatağım yine sadece ve sadece selim ışık a ve bana ait olsun.. korkmuştum hiç sevilmemiş diye, bugün öğrendim ki aşk bile kurtaramamış selim i.. sonum seninki gibi mi olacak diye sordum selim hayır dedi.. sen tutunabilirsin.. selim karardıkça benim de içim karardı..  adı nisan olan bu kış günü gibi yalancı ve gri bugün...

bugün emrah ve ilker diye kız isimleri olduğunu öğrendim.. emrah hadi neyse ama be adam, be kadın, ilk er denir mi günahsız kız çocuğuna, ergenliğine kadar da pipi mi takacaktınız anlamadım ki.. bir de insanlar gördüm iki gündür, kapıda açıköğretim sınavında yakınlarını bekleyen..  üç saat arabada beklenir mi? buna ilgi mi deniyor..
bir adam vardı, bana toranj ı dinletmişti.. gözlerindeki yıldızları taşımak herkesin harcı değildir..  herhalde onun gibisini bir daha tanımayamam.. ne zaman aklıma gelse beni sevdiği için şükrederdim.. onunla konuşabildiğim için .. son aradığımda kızımı izliyorum dedi, erken doğdu.. son aradığımda nın altını çizeyim bi sn.. çünkü artık bana verecekleri, sonsuza dek kızına ait olmalı.. adını ne koydular acaba.. hiç öğrenemeyeceğim ne yazık ki..
bak iki kelime, biraz soğuk ve yağmur ve bir şişe şarap  neler yapabiliyor bünyeye.. olsun.. nasılsa geride kalacaklar zaten dağlar gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder