9 Haziran 2009 Salı

bak, canını yakarım :))

ruhum ruhum.. sana ambalajında garantili sıkıntı gelmiş.. histerik bilinçsiz kahkaha..
sigaranın tadını kaybettim, bir metre sandviç yedim, a silver mt zion dan dertli türküler dinledim, yürüdüm, yağmur yağsa ya.. severim ben bakma sepya klipler.. ben yazdım ben yönettim ben oynadım..
materyalist endişeleeeer, boş şişeleeeer, buzdolabı kokusu ve altı aylık şirin bir hamamböceği, sabahın beşinde evinin yarısını çöpe atmaya karar veren üst komşumun ev arkadaşıydı.. allah rahmet eylesin..
istanbulun hastaneleri ve bilimsel eziyet.. melek gibidir okmeydanı hemşireleri.. anketlerim vaaar, sahibinden hiç kullanılmamıııış.. numaralı kadercilik.. geçen yıl da banyoda baktım bir akrep cenazesi, edbiyat değil ulen gerçek, ezilmiş bööle bakıyo bana ölü ölü.. üzülmedim valla ne yalan söyliyim.. korkmuştum biras, birini aradım sende kalıcam bugün dedim.. sevmem eklembacaklıları, nefes almayandan kork derdi babaannem, ama pek ne dediğini bilmediği dönemlerdi, olsun, ben söz dinlerim..
kork.. ah be, sonunda sevdiğim bir emir kipi :)
yumuşatıcı gözüne limon sıkma deneyi.. hahaha oturduğu yerde eğlenebilme yeteneği.. var mı acaba literatürde, cochrane library ye bakayım ben bi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder